عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 23 آبان 1391
بازدید : 870
نویسنده : Arash
دزدیدن ماشین به راحتی + عکس متحرک
سه شنبه 23 آبان 1391   -  6:20 ب.ظ
دزدیدن ماشین به راحتی + عکس متحرک

تاریخ : سه شنبه 23 آبان 1391
بازدید : 841
نویسنده : Arash
دلیل حضور بازیگر کتاب قانون در فیلم مستهجن
سه شنبه 23 آبان 1391   -  5:08 ب.ظ
دلیل حضور بازیگر کتاب قانون در فیلم مستهجن
دارین حمزه» دیگر در ایران شناخته شده است. او با «کتاب قانون» میری به سینمای ایران معرفی شد و بعد هم فیلم های «شکارچی شنبه» و «33 روز» را بازی کرد و حالا هم در پروژه «فرشتگان قصاب» ایفاگر نقش است.

«دارین حمزه» دیگر در ایران شناخته شده است. او با «کتاب قانون» میری به سینمای ایران معرفی شد و بعد هم فیلم های «شکارچی شنبه» و «33 روز» را بازی کرد و حالا هم در پروژه «فرشتگان قصاب» ایفاگر نقش است.



:: موضوعات مرتبط: مجله سیاسی , ,
تاریخ : سه شنبه 23 آبان 1391
بازدید : 1184
نویسنده : Arash

سریال «ویلای من» به کارگردانی مهران مدیری و سرمایه‌گذاری مؤسسه فرهنگی «گلرنگ رسانه» عصر روز شنبه 20 آبان‌ماه در منطقه ازگل کلید ‌خورد.
 

 
سریال جدید «مهران مدیری»


در افتتاحیه این سریال که برای توزیع در شبکه نمایش خانگی ساخته می‌شود، مهران مدیری در سخنانی با اشاره به لوکیشن سریال گفت: این محل یک ویلای متروکه با دیوارهای سفید بود که ما ظرف دو هفته، سه شیفت روی آن کار کردیم تا همه چیز آماده شود و به امید خدا، امروز ضبط سریال ویلای من آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: من نقش اصلی این سریال را به عهده دارم و از همان قسمت اول نیز در آن حضور خواهم داشت.

بازیگرانی نظیر سیامک انصاری، برزو ارجمند، عارف لرستانی، علی لک پوریان، هادی کاظمی، الیکا عبدالرزاقی و... در این سریال بازی خواهند داشت.

بازیگران جدیدی از جمله آتنه فقیه نصیری، کمند امیرسلیمانی، رابعه اسکویی و ... به این گروه پیوسته‌اند.

فیلمنامه این سریال را خشایار الوند و امیر مهدی ژوله در دست نگارش دارند و قرار است توزیع آن پس از تصویربرداری قسمت‌های نخست، به شکل کاملاً منظم و گسترده و با اطلاع‌رسانی «گلرنگ رسانه» آغاز شود.



:: موضوعات مرتبط: مجله سیاسی , ,
تاریخ : سه شنبه 23 آبان 1391
بازدید : 994
نویسنده : Arash

تبلت ارزان قیمت آکاش ۲ هم عرضه شد


علمولوژی: همان ابتدای کار علمولوژی بود که خبری مبنی بر عرضه یک تبلت ارزان قیمت با نام آکاش که در هند شروع خواهد شد، منتشر شد. حالا شرکت سازنده آن یعنی Datawind اعلام کرده که ورژن جدید این تبلت با نام Aakash 2 را در هند عرضه کرده است. این تبلت با قیمت فوق العاده پایین ۶۴ دلار به بازار عرضه می شود. گفته می شود که قیمت تمام شده آن برای وزارت گسترش منابع انسانی هند معادل ۴۱ خواهد بود که آنها آکاش ۲ را با قیمت ۲۱ دلار در اختیاز دانش آموزان قرار خواهند داد.

از ویژگی های آکاش ۲ می توان به پردازنده یک گیگاهرتزی کورتکس A8، رم ۵۱۲ مگابایتی، ۴ گیگابایت حافظه داخلی و قابل ارتقا از طریق کارت میکرواس دی به ۳۲ گیگابایت و صفحه نمایش ۷ اینچی خازنی اشاره کرد. این تبلت با اندروید ۴٫۰ کار خواهد کرد و نسبت به ورژن قبلی خود بسیار بهتر و پرسرعت تر خواهد بود.

کاش می شد در کشور ما هم به دانش آموزان اینگونه تسهیلات را با پرداخت هزینه های اندک ارائه داد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
تاریخ : سه شنبه 23 آبان 1391
بازدید : 818
نویسنده : Arash

بر اساس يک مطالعه، نوشيدن آب يخ، شير، چاي سبز، سرکه سيب و نوشيدني‌هاي سويا به سوزاندن چربي شکم کمک مي‌کند.

نوشيدن آب يخ به بدن کمک مي‌کند تا کالري‌هاي بيشتري را بسوزاند. با نوشيدن آب يخ بدن مجبور مي‌شود تا براي هم تراز کردن دماي آب يخ با دماي بدن کالري بيشتري را بسوزاند.

براساس نتايج يک مطالعه که در آلمان انجام شده است، نوشيدن دو ليوان آب يخ ميزان سوخت و ساز بدن را دست کم 30 درصد افزايش مي‌دهد.



:: موضوعات مرتبط: پزشکی , ,
تاریخ : سه شنبه 23 آبان 1391
بازدید : 810
نویسنده : Arash
 
سه شنبه 23 آبان 1391   -  5:20 ب.ظ
 
 
 
قیمت انواع خودروهای داخلی 23/8/91 + جدول


:: موضوعات مرتبط: مجله سیاسی , ,
تاریخ : دو شنبه 22 آبان 1391
بازدید : 1625
نویسنده : Arash

The KMPlayer 3.4.0.59 Final

دانلود پلیری برای پخش CD و DVD ها و فیلم های غیر قابل پخش در ویندوز

 

 

همیشه کاربران با مشکلاتی در هنگام پخش CD ها و DVD های صوتی و فیلم در ویندوز روبرو هستند. به دلایل مختلف مواردی پیش می آید که فایل DAT کپی شده از یک VCD یا یک فایل VOB کپی شده از DVD در ویندوز پخش نمی شود.

 

 

 

برای رفع این مشکل Player های زیادی به بازار عرضه شده است که می توان از این موارد به VLC Player و Media Player Classic و BSPlayer اشاره کرد.

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ,
تاریخ : دو شنبه 22 آبان 1391
بازدید : 1323
نویسنده : Arash



یک تبلت پر طرفدار از هیوندای مدل TB1000

مدل TB1000 از تبلت های پرفروشHYUNDAI در بازار داخلی است.

این تبلت که از شبکه GSM ایران برای مکالمه صوتی و ارسال و دریافت پیامک پشتیبانی می کند دارای ویژگی هایی چون، تجهیز به صفحه نمایش 7/9 اینچ خازنی (با حساسیت بسیار بالا) و با دقت 768×1024 پیکسل و پنج نقطه لمس همزمان IPS و... است. در ساخت صفحه نمایش این تبلت از تکنولوژی پیشرفته IPS استفاده شده است.



:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
تاریخ : دو شنبه 22 آبان 1391
بازدید : 699
نویسنده : Arash

منابع بازاری از استقبال کاربران شهرستانی ها از تبلت های ایرانی در سطح کشور خبر دادند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی ایران؛ تبلت های ایرانی هیوندایی با برخورداری از امکانات مناسب توانسته مورد تقاضای مشتریان شهرستانی قرار گیرد.

دو مدل تبلت هیوندایی با نام های TB1000 و TB700 که به ترتیب با قیمت 750 و 450 هزار تومان در سطح بازار دیجیتال شهرستان ها عرضه می شود توانسته مورد تقاضای مشتریان قرار گیرد.

کارشناسان این حوزه بر این باورند که بالا بودن قیمت تبلت های وارداتی باعث شده تا کاربران این کالای دیجیتالی به نمونه های ایرانی با قیمت پایین تر روی آورند.

"علی حمیدپور" در این باره گفت: استقبال از تبلت های ایرانی در حالی در شهرستان ها صورت می گیرد که در بازار تهران بیشتر مشتریان به خرید تبلت های صاحب برند روی می آورند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
:: برچسب‌ها: تبلت ایرانی ,
تاریخ : دو شنبه 22 آبان 1391
بازدید : 1476
نویسنده : Arash

Call of Duty
به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، محققان اعلام کردند بازی Call of duty: Modern warfare3 از نظر امنیتی بسیار آسیب پذیر است. اوراما و فرانته از مشاوران امنیتی شرکت Revuln در کنفرانس روز جمعه در سئول به این مطلب اشاره کردند.

این دو معتقد اند آسیب پذیری امنیتی به هکرها و سایر شرکتهای بازی ساز اجازه میدهد به راحتی به فن آوری بکار رفته در یک بازی دسترسی پیدا کنند و آن را سرقت نمایند. سرقت اطلاعات از جمله نگرانی های شرکتهایی است که با فن آوریهای کامپیوتری سر و کار دارند. اوراما بوسیله ویدیویی که در این کنفرانس نمایش داد نقص امنیتی بازی Call of duty: Modern warfare3 را اعلام کرد.

در این ویدیو تنها به یک نقص امنیتی اشاره شد و قرار است دو نقص دیگر این بازی در روز سه شنبه اعلام شود. همچنبن اوراما و فرانته اعلام کردند موتور گرافیکی Cryengine 3 که در ساخت بازیهای رایانه ای استفاده میشود نیز از نظر امنیتی دارای نقایصی شده است که این نقص هنگام بازی Nexuiz خود را نشان میدهد.



:: موضوعات مرتبط: اخبار دنیای فناوری , ,
:: برچسب‌ها: Call of Duty , امنیت , بازی ,

تعداد صفحات : 15


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه های ساده و بی ریای زوج شمالی و آدرس paradise2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com