عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 22 شهريور 1391
بازدید : 515
نویسنده : Arash

اس ام اس شهادت امام صادق(ع)

آرشیو کامل اس ام اس های شهادت امام جعفر صادق

 شهادت جانسوز رئیس مذهب شیعه امام جعفر صادق علیه السلام تسلیت باد.

خدایا بحق امام صادق علیه السلام

ایمان عارفانه و عمل صادقانه به همه ما عنایت بفرما . . .

.

.

.

ای ششم پیشوای اهل ولا / خلق را رهبری به دین هدی

پای تا سر خدانمایی تو / هم ز سر تا بپای صدق و صفا

زهر منصور زد شرر به دلت / آب شد پیکرت ز زهر جفا

خون شد از داغ تو دل شیعه / عالم از ماتم تو غرق عزا  . . .

.

.

.

شهادت جانسوز رئیس مذهب تشیع

ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام صادق

بر عموم مسلمانان جهان تشیع تعزیت و تسلیت باد . . .

.

.

.

دانشگاه شیعه که وجودش همه فخر است / از توست، گوهر بار شده حضرت صادق

تا یاد کنم ظلم پر از کینه‌ی منصور / آن جا بصرم تار شده حضرت صادق . . .

.

.

.

صادق که اساس دین ازاو شد معمور / بودند ملایک پی امرش مامور

آخر ز جفا، ناصر احکام خدا / مسموم شد از ظلم و جفای منصور  . . .

.

.

.

امشب شب شهادت صادق آل‌پیامبر است

شبی که خورشید مدینه دانش، چهره فروزانِ اهل بیت و وارثِ علومِ رسالت

در ظلمتکده دورانِ منصور، به خونِ دل نشست . . .

.

.



:: موضوعات مرتبط: اس ام اس , ,
:: برچسب‌ها: اس ام اس , اس ام اس شهادت , شهائت امام صادق ,
تاریخ : شنبه 18 شهريور 1391
بازدید : 353
نویسنده : Arash


کانادا سفارت ایران را تعطیل کرد
واکنش ایران به اقدام کانادا

سخنگوی وزارت خارجه، اقدام دولت کانادا در قطع روابط دیپلماتیک با ایران را غیر قابل توضیح دانست و گفت: حتما واکنش مناسبی به این اقدام دولت کانادا توسط دستگاه سیاست خارجی ایران داده خواهد شد.

رامین مهمان پرست سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در گفت وگو با ایسنا خاطرنشان کرد: برگزاری بسیار موفق اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در تهران با وجود فشارهای زیادی که کشورهای غربی و به ویژه دولت ایالات متحده آمریکا و هم چنین کانادا و رژیم صهیونیستی برای عدم حضور هیات های خارجی در کشور ما داشته اند و یا اصرار می کردند که سران کشورها و سازمان های بین المللی در تهران حضور نیابند باعث عصبانیت این دولت ها شده است و نمی خواهند قبول کنند در نبرد تمام عیار دیپلماتیک شاهد شکست بسیار سنگینی شده اند.

وی افزود: این کشورها می خواستند افکار مردم کشورهای غربی و کشورهای دیگر دنیا را به به سمتی منحرف کنند که ایران کشوری است که در انزوا به سر می برد. از پیشرفت ها به خاطر تحریم ها عقب افتاده است و یا مردم ایران به خاطر تحریم های دولت های غربی در وضعیت نامناسبی به سر می برند. با برگزاری بسیار خوب اجلاس سران در تهران و همیاری قابل تقدیر مردم کشورمان در برگزاری این اجلاس، این کشورها با وضعیت بدی مواجه شده اند و خودشان را در افکار عمومی مردم دنیا به ویژه کشورهای غربی نمی توانند پاسخگو ببیند و توضیحی برای اقدامات اشتباه و غیرحرفه ای خود که توسط رسانه ها دنبال شد، ندارند.

سخنگوی وزارت خارجه ایران تاکید کرد: این گونه اقدامات در راستای تحت الشعاع قرار دادن پیروزی دیپلماتیک وسیع ایران در اجلاس سران عدم تعهد است.



:: موضوعات مرتبط: مجله سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: تعطیلی سفارت کانادا در ایران , کانادا , ایران , سفارت , تعطیلی ,
تاریخ : شنبه 18 شهريور 1391
بازدید : 425
نویسنده : Arash

اس ام اس های فلسفی

کلماتی که از دهانتان بیرون می آیند ، ویترین فروشگاه شعور شماست  . . .

.

.

.

یک انسان منفی به دنبال مشکل است در هر فرصت

و یک انسان مثبت به دنبال فرصت است در هر مشکل . . .

.

.

.



:: موضوعات مرتبط: موبایل , اس ام اس , ,
:: برچسب‌ها: اس ام اس , موبایل , اس ام اس عاشقانه , اس ام اس فلسفی , فلسفی ,
تاریخ : چهار شنبه 15 شهريور 1391
بازدید : 611
نویسنده : Arash

زماني که کامپيوتر خود را به حالت sleep   ميگذاريم تا زماني که دکمه اي را فشار ندهيم ، کامپيوتر از اين حالت خارج نمي شود. اما ميتوان کاري کرد تا در يک زمان مشخص  به صورت اتوماتيک  از حالت sleep  خارج شود که در اين مقاله از آي تي جو اين روش را شرح مي دهيم. مثلا زماني که مي خواهيد  دانلودهايي را در نصف شب انجام دهيد اين روش ميتواند مفيد باشد.

.

.

.

.



:: موضوعات مرتبط: آموزش , ,
:: برچسب‌ها: آموزش , روشن شدن کامپیوتر سر وقت , آموزش رایانه , ترفند ,
تاریخ : سه شنبه 14 شهريور 1391
بازدید : 566
نویسنده : Arash

10 کسب وکار برتر خانگی واحد جامعه تبیان زنجان-

بسیاری از مردم در سراسر دنیا دوست دارند در خانه کار کنند. این علاقه به ویژه زمانی به اوج خود می رسد که در ترافیک کلافه کننده خانه و محل کار هستند.

این روزها خیلی از کارها را می توان به مدد اینترنت و ارتباطات دوربرد در خانه انجام داد. البته مدت هاست که بسیای از خانمها در خانه کار می کنند و نکته جالب این است که مردان زیادی نیز به آنها پیوستند. در اینجا فهرستی از برترین کسب و کارهای خانگی را به شما معرفی می کنیم.

1. نویسندگی

نویسندگی شغلی است که از قدیم در خانه قابل انجام بوده است. این روزها نویسندگان با دسترسی به اینترنت از آن مثل یک کتابخانه استفاده می کنند. رونق ناگهانی دنیای مجازی سبب بالا رفتن تقاضا برای نویسندگانی شده که می توانند مطالب خواندنی را در وبلاگ ها وبسایت هاقرار دهند.

.

.

.

 



:: موضوعات مرتبط: کار آفرینی و کسب و کار خانگی , ,
:: برچسب‌ها: کارخانگی , کسب و کا رخانگی , کارآفرینی ,
تاریخ : سه شنبه 14 شهريور 1391
بازدید : 628
نویسنده : Arash

L126 معرفی مشاغل درآمدزا برای وقت های بیکاری

آریا تاک:بسیاری از مردم در عین حالی که درآمد نسبتا خوبی دارند باز هم به دنبال راههایی برای کسب در آمد بیشتر هستند. اما بیشتر افراد به خاطر خانواده شان نمی توانند شغل دومی داشته باشند زیرا رسیدگی به خانواده خود نوعی از وظایف است اما داشتن یک شغل کوچک و نه وقت گیر، علاوه بر داشتن درآمد می تواند نوعی سرگرمی محسوب شود که در بعضی اوقات خانواده هم می توانند سهمی در انجام آن داشته باشند.

در اینجا به بعضی از این مشاغل اشاره می کنم :
فروش کلکسیون ها و مجموعه های زیبا :
از کتابهای قدیمی و خواندنی گرفته تا خرس ها تدی، از تمبر گرفته تا موجموعه های صوتی. مهم این است که با مجموعه ای که داریم آشنا بوده و مشخصات آنرا بدانیم.

.

..



:: موضوعات مرتبط: کار آفرینی و کسب و کار خانگی , ,
:: برچسب‌ها: مشاغل خانگی , کسب و کار خانگی , کار خانگی , درآمد و کار خانگی , کارآفرینی ,
تاریخ : پنج شنبه 9 شهريور 1391
بازدید : 619
نویسنده : Arash
هنوز زمان زیادی از عرضه بازی جنجال آفرین (بتلفیلد3) نمی گذرد که اینبار شرکت (Bohemia inter active) دست به ساخت بازی دیگری زده و اینبار نیز شاهد ضد ایرانی بودن یک بازی دیگر خواهیم بود.

به گزارش مشرق به نقل از زلال نیوز ، هنوز زمان زیادی از عرضه بازی جنجال آفرین (بتلفیلد3) نمی گذرد که اینبار شرکت (Bohemia inter active) دست به ساخت بازی دیگری زده و اینبار نیز شاهد ضد ایرانی بودن یک بازی دیگر خواهیم بود.


 


قابل ذکر است چند ماه پیش نیز شرکت ubisoft بازی با نام (گوست رکون) "سرباز آینده" منتشر کرده بود که ضد ایرانی بودن آن به راحتی قابل درک بود.





این بازی همانند بتلفیلد3 برای سه کنسول pc،ps3 و xbox360 به بازار عرضه شده و فروش بسیار خوبی در سراسر دنیا به خصوص انگلستان داشته است، و حدود 3 هفته صدر جدول فروش هفتگی در انگلستان بوده.



هدف این بازی که از گرافیک و کیفیت بالایی برخوردار بوده، تخریب نام ایران و تروریست خواندن سپاه پاسداران و نیروهای سپاه قدس است.



:: موضوعات مرتبط: جنگ نرم , ,
تاریخ : پنج شنبه 9 شهريور 1391
بازدید : 444
نویسنده : Arash
این تله موش که قرار بود در دل مقامات ایرانی هراس ایجاد کند تبدیل به یک رسوایی مالی گران قیمتی شد که به زحمت بیننده، یا هر گونه ترافیک اینترنتی یا توجه ای را به سوی خود جلب می نماید.

به گزارش مشرق، رسانه های آمریکایی نوشتند: نوآوران رسانه ای در بی بی جی  ( هیات مدیره پخش برنامه های رادیو تلویزیونی امریکا) ، بزرگترین پروژه مشارکتی با عنوان "تسلیحات کشتار موسی" (Weapons of Mouse Destruction) علیه سانسور در اینترنت را ایجاد کرده اند. اما این تله موش که قرار بود در دل مقامات ایرانی هراس ایجاد کند تبدیل به یک رسوایی مالی گران قیمتی شد که به زحمت بیننده، یا هر گونه ترافیک اینترنتی یا توجه ای را به سوی خود جلب می نماید.

تنها کسانی که باید به این مسئله توجه کنند مالیات دهندگان آمریکایی هستند. ایده پروژه از سوی سازندگان برنامه تلویزیونی صدای آمریکا با عنوان "پارازیت" مطرح شد و مشاورینی که از سوی بی بی جی استخدام شدند آن را با پول مالیات دهندگان اجرا کردند.

این پروژه مصداق دور ریختن پول است. این پول به بی بی جی داده شد و با آن نیز سایتی ایجاد شد که در آن چند ده عکس بدون هیچ تاثیر خاصی گذاشته شد.



:: موضوعات مرتبط: جنگ نرم , ,
تاریخ : چهار شنبه 8 شهريور 1391
بازدید : 806
نویسنده : Arash
بازی ماشین سواری سرعت رانندگی Driving Speed v2.0.5

بازی ماشین سواری سرعت رانندگی Driving Speed v2.0.5

Driving Speed 2 بازی اتومبیل رانی و درگروه بازی های مسابقه ای پرهیجان و در عین حال با کیفیت بالایی از گرافیک است. بازیکن قادر است از میان 4 اتومبیل پرقدرت و چندین نوع سبک مختلف بازی موجود مانند دزد و پلیس، مسابقات جهانی، مسابقه با زمان و ... به انتخاب پرداخته و یک مسابقه فوق العاده را تجربه کند. حین بازی متوجه جذابیت، هوش مصنوعی بازی و فیزیک و عملکرد واقعیت گرایانه این بازی زیبا خواهید شد. علاوه بر این وجود مدل های مختلفی از خودروهای مدرن و کلاسیک با ویژگی های منحصربفرد و واقعی و صداگذاری عالی که هنگام برخورد دو ماشین بخوبی خواهید شنید از نقاط قوت بازی محسوب می شود. قابلیت ارتقاء ماشین خود را می توانید با کسب مقام در مسابقات، بدست آورید. همچنین می توانید بازی را حداکثر ۸ نفره تحت شبکه اجرا کرده و به صورت گروهی با دوستان خود بازی کنید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
تاریخ : چهار شنبه 8 شهريور 1391
بازدید : 798
نویسنده : Arash

شیدائیان شهادت

شیدائیان شهادت
شیدائیان شهادت

 

نویسنده : رضا اسماعیلی


 

یادی از شهیدان رجایی و باهنر

روح بلند

جامع بودن و پرهیز از تنگ نظری در مسایل دینی و شرعی، رمز بزرگ موفقیت اهل دین به شمار می‏رود. رجایی، مرد میدان وظایف بندگی وانسانی بود که هیچ گاه به بهانه مسؤولیتی، از سایر مسؤولیت‏های خویش شانه خالی نمی‏کرد. او در عین این که رئیس جمهوری فعال و پرکار بود، پدری مهربان وهمسری فداکارو دلسوز نیز به شمار می‏آمد. یکی از دوستان وی می‏گوید: شبی که ساعت از 22 گذشته بود و قصد رفتن به منزل داشتیم، شهید رجایی را دیدم که درمقابل آینه موها و لباس‏هایش را مرتب می‏کند. با تعجب پرسیدم: این وقت شب نه دیداری داری، نه کسی ما را می‏شناسد، چه شده که خوب به سر و وضعت می‏رسی؟ تبسمی کرد و گفت: فلانی! خانواده بخشی از جامعه یا بهتر بگویم، در جای خود، یک جامعه کوچک است. انسان منضبط همان‏طور که صبح‏ها از منزل بیرون می‏آید و باید مرتب و آراسته باشد، وقتی شب به خانه برمی‏گردد هم باید همان‏طور پاکیزه، مرتب و آراسته باشد. اگر من و تو در طول روز مشکلاتی داشتیم، اعضای خانواده ما چه گناهی کرده‏اند که در بازگشت ما به منزل، با چهره خسته و درهم ریخته ما مواجه شوند؟»



:: موضوعات مرتبط: مجله سیاسی , ,

تعداد صفحات : 15


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه های ساده و بی ریای زوج شمالی و آدرس paradise2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com