آیا اپل نرم‌افزار "پروتكلهای دانشوران صهيون" را حذف می کند؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 8 شهريور 1391
بازدید : 644
نویسنده : Arash
وزير ديپلماسي عمومي رژيم صهيونيستي شركت اپل را تحت فشار قرار داده تا نرم‌افزار "پروتکل های دانشوران صهیون" را از فهرست فروش محصولات خود حذف كند.

به گزارش مشرق ، پس از حذف نرم افزار شبکه المنار توسط شرکت اپل و گوگل این بار رژیم صهیونیستی از شرکت اپل خواسته است تا نرم افزار کتاب "پروتکل های دانشوران صهیون" را از محصولات خود حذف کند.

 

 

وزير ديپلماسي عمومي و امور يهوديان پراكنده رژيم صهيونيستي و رئيس سازمان جهاني صهيونيسم از شركت اپل خواستند تا این نرم‌افزار را از فهرست فروش محصولات خود حذف كند.

سياست‌مداران اسرائيلي روز سه شنبه به دليل عرضه نرم‌افزار جديد تلفن همراه پروتكلهای دانشوران صهيون به منتقدان شركت اپل پيوستند. مقامات این رزیم ادعا می کنند این همان سند جعلي معروف ضديهود در اوايل قرن بيستم كه اخيراً در فروشگاه اينترنتي آي تيونز در دسترس عموم قرار گرفته است.

"يولي ادلشتاين"(Yuli Edelstein) وزير ديپلماسي عمومي و امور يهوديان پراكنده رژيم صهيونيستي از غول دنياي الكترونيك خواست تا از انتشار اين نرم‌افزار جلوگيري به عمل آورد و ادعا نمود كه اين نرم‌افزار افسانه توطئه جهاني يهوديان را در سرتاسر جهان زنده نگاه مي‌دارد.

ادلشتاين همچنين اظهار داشت: "{شركت اپل} همانگونه كه ترويج هرزه‌نگاري را ممنوع ساخته، بايد اشاعه نژادپرستي را نيز ممنوع نمايد."



"پاكوف هاگوئل"(Yaakov Hagoel)، رئيس اداره فعاليت در اسرائيل و مبارزه با يهودستيزي سازمان جهاني صهيونيسم نيز از اپل خواست تا نرم‌افزار پروتكلهای دانشوران صهيون را از فهرست فروش خود حذف كند.

هاگوئل در بيانيه‌اي خطاب به مديران اپل گفت:‌ "در نهايت احترام، از شما مي‌خواهم تا نرم‌افزار مملو از نفرت و نژادپرستي را از فروشگاه نرم‌افزارهاي اپل حذف كنيد. همانگونه كه اپل هرزه‌نگاري يا خشونت را تحمل نمي‌كند، نبايد از فروش برنامه‌هاي اشاعه يهودستيزي حمايت كند."

اخبار مربوط به حوزه نرم‌افزاري تلفن همراه اوايل هفته جاري از انتقادات جدي رهبران ديني يهود خبر دادند. كنفرانس خاخام‌هاي اروپا كه نمايندگان 12 كشور از اين قاره در آنجا حضور دارند، اعلام داشتند كه براي حذف اين نرم‌افزار از فهرست برنامه‌هاي قابل دانلود با شركت اپل لابي خواهند كرد.

خاخام "پينكاس گلداشميت"(Pinchas Goldschmidt) رئيس كنفرانس خاخام‌هاي اروپا گفت: "پروتكلهای دانشوران صهيون بايد در اختيار دانشگاهيان قرار گيرد تا در خصوص صحت و سقم آن مطالعه نمايند،{اما} انتشار چنين مطالب نفرت‌انگيزي آن هم از طريق تلفن همراه خطرناك و غيرموجه است."




:: موضوعات مرتبط: جنگ نرم , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه های ساده و بی ریای زوج شمالی و آدرس paradise2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com