خرابکاری در برنامه فضایی ایران + عکس و فیلم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 8 شهريور 1391
بازدید : 794
نویسنده : Arash
در این فیلم موشک ماهواره بر ایران در حالی که آماده پرتاب است بمب گذاری و منفجر می شود.
به گزارش مشرق، سریال لورج (Leverage ) در فصل جدید خود به نمایش عملیات خرابکاری آمریکایی ها در داخل خاک ایران و در برنامه فضایی کشورمان پرداخت.
 این سریال داستان رابین هودهای قرن جدید است ، افرادی که به سراغ ثروتمندانی می روند که از راههای مشروع پولهای نامشروع بدست آورده اند.کار شخصیت های اصلی این سریال این است که از کسانی محافظت کنند که قانون نمی تواند کاری برایشان کند.
در فصل پنجم این سریال که به تازگی و در روزهای گذشته پخش شد افراد این گروه در حال انفجار موشک ماهواره بر ایرانی که از نزدیکی تهران در حال پرتاب است نمایش داده شدند.



حرکت غیر حرفه ای سازندگان این سریال در اینجاست که افرادی که به محافظت از تجهیزات فضایی ایران می پردازند اصلا شباهتی به ایرانی ها ندارند و شبیه دزدان دریایی کارایب هستند.
 


همچنین حروف فارسی به صورت کاملا ناشیانه و مجزا در تصاویر مشاهده می شود. خرابکاری و ممانعت از پیشرفتهای تکنولوژیک ایران به وفور در فیلم ها و سریالهای آمریکایی مشاهده می شود و قباحت زدایی از این مساله و عادی سازی آن که می توان آن را تروریزم تکنولوژیک نام نهاد در دستور کار صنایع تفریح و یرگرمی این کشور قرار دارد.
پیش از این آمریکا و رژیم صهیونیستی با ویروسهای رایانه ای مانند استاکس نت در صدد خرابکاری در برنامه هسته ای ایران بوده اند.
  مشاهده فیلم

 




:: موضوعات مرتبط: جنگ نرم , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه های ساده و بی ریای زوج شمالی و آدرس paradise2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com